Η ΜΙΝΕΡΒΑ στηρίζει τον έλληνα καταναλωτή

Με συνεχείς επενδύσεις, νέα προϊόντα και διατήρηση προσιτών τιμών, η εταιρία τροφίμων Μινέρβα βελτιώνει σταθερά τη θέση της στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα διευρύνει την εξαγωγική της δράση.

Σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο για τη χώρα, που χαρακτηρίζεται από συγκράτηση της κατανάλωσης, μείωση ρευστότητας και κοινωνικά προβλήματα, η εταιρία δίνει έμφαση στις ανάγκες των καταναλωτών, θέτοντας ως προτεραιότητα τον έλεγχο του κόστους και την προσφορά προσιτών τιμών.

Στο πλαίσιο αυτό, κατά την οικονομική χρήση που έληξε στις 31 Μαΐου 2013 (1η Ιουνίου 2012 – 31 Μαΐου 2013), η εταιρία παρουσίασε βελτίωση των προ φόρων αποτελεσμάτων, κατά 9% στις 693 χιλ. ευρώ, και αντίστοιχα ενίσχυση του περιθωρίου καθαρού κέρδους επί του τζίρου σε ποσοστό 0,9% έναντι 0,7% της προηγούμενης χρήσης.

Η κερδοφορία θεωρείται ικανοποιητική και είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας συγκράτησης του κόστους, ενώ παράλληλα δόθηκε έμφαση στις ενέργειες που απευθύνονται στον καταναλωτή.

Δεδομένων αυτών, ο κύκλος εργασιών περιορίστηκε κατά 8,6% στα 77,7 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα μειώθηκαν και τα λειτουργικά έξοδα κατά 8%, ως συνέπεια της ακολουθούμενης πολιτικής υπέρ των αναγκών του καταναλωτή, με διάθεση προϊόντων σε προσιτές τιμές και συνεχείς προωθητικές ενέργειες (συσκευασίες με επιπλέον προϊόν, εκπτωτικά κουπόνια, ενέργειες στο ράφι).

Παράλληλα, η Μινέρβα συνεχίζει την επενδυτική της δράση, και μάλιστα σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από συγκράτηση επιχειρηματικών σχεδίων. Στη διάρκεια του έτους, η εταιρία έδωσε έμφαση στις επενδύσεις εκσυγχρονισμού και στη νέα τεχνολογία, αναβαθμίζοντας τις παραγωγικές διαδικασίες στις μονάδες της, καθώς και σε λανσαρίσματα νέων προϊόντων τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνής αγορές.  Στις αρχές Νοεμβρίου λάνσαρε μια νέα σειρά τυρί γραβιέρα με την μάρκα Χωριό με στόχο την ανάδειξη της συγκεκριμένης κατηγορίας ενώ εξαγωγές της εταιρίας έχουν αυξηθεί από 06% σε 08% σε τζίρο με στόχο το 15% στα επόμενα 3 χρόνια.

Η Μινέρβα Α.Ε., μια εταιρία με εμπειρία 110 χρόνων στον τομέα των τροφίμων, διευρύνει συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων της, με στόχο να καλύψει τις όλο και πιο απαιτητικές διατροφικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία τόσων χρόνων, αφουγκράζεται τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και πρωτοπορεί, λανσάροντας προϊόντα που συνδυάζουν την καινοτομία με την ποιότητα.

Περισσότερες πληροφορίες: Έφη Λαζαρίδου, Reliant Communications, τηλ. 210 6839839

Για περισσότερες πληροφορίες για τη ΜΙΝΕΡΒΑ εγγραφείτε στο newsletter

Η οικογένεια της Μινέρβα